CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

15 December 2009

再见了,开心读者

明天入营了
所以今天是我工作的最后一天
薪水还未领耶~
but nvm for it..

带来了一包糖果
打算分给全部我教的幼儿组
但五岁那班今天的表现太糟了
我没想要分给他们的意愿了
只分给了六岁的
糖果多了一些
分给了小学组其中一批
但不久就有人冲进来讨糖果
我没想过小学3/4年级了还那么喜欢吃糖
我的糖严重不够
抱歉咯

after3.30pm下去帮忙折花
那些花,到底要来作莫?
这对我来说仍是个谜
明天总彩排
为什么不订在今天呢
我没得去看
huhuhuhuhu~

其实这份工作不难
也蛮好玩的
希望有机会再遇到如此的好康吧

4 comments:

Jennie Fung said...

actually the flowers is 4 the ban jiang dian li use de
wan 2 giv their parents de
i think tat primary schul pupils r more like 2 eat sweet loh
u should giv them but not 6 years old de
haha^^
tat day i bring sweet 2 there they also come n wan it from me
tis call children^&^

Jennie Fung said...

tagged againXD

shermaine said...

walao
u working as a teacher liao ?

YenneE said...

shermaine:
sure la, me pro mah
haha=)